♥RainbowLife♥
kenapa dengan hari ni?
Friday 8 February 2013 |0 Smart&Cute People Talk


Assalamualaikum.. hari ni mau curhat sikit.. cewah! hehe. kalau mau tau apa yang aku mau cerita kejap lagi, teruskan baca. Ya! engkaulah!.. ^_^ .. macam biasa, setiap petang aku mesti pergi library skolah. Sebagai pengawas pss, mstilah rajin utk turun pusat sumber kan.. Tapi aku ni kadang-kadang pemalas jugak.. haha... Tapi kan, memang banyak kerja yang perlu di buat. Tidak percaya kah? Mestilah banyak sangat. -_- .. tapi tetap seronok. walaupun penat tapi tetap seronok.. 

berbalik dengan hal yang aku mau cerita tu, waktu mau balik ke rumah sudah ni, terus ambil selipar yang aku simpan kat rak. Tapi apa yang terjadi tadi betul-betul membuatkan aku hilang pertimbangan. dalam hati ni macam-macam perasaan yang datang. Ya! aku cemas jugak.Selipar ku hilang?!! siapa yang ambil?? Selipar pun mau di ambil kah??  tak kanlah aku balik berkaki ayam. Nasiblah kawan-kawan ku baik-baik belaka. Dorang sanggup temankan aku sehingga dapatkan selipar untuk aku untuk balik. waaah!! terharu sangat.. tak sangka mereka sanggup buat macam tu walaupun sudah jam 5:29 petang...  

ada yang sibuk tolong carikan selipar ku. ada juga yang sanggup pergi asrama untuk pinjam selipar. bukan itu ja, ada juga yang sanggup pinjamkan seliparnya untuk aku. waktu tu, dia ada bawa kasut.. bersyukur sangat! ... Ada yang dapatkan selipar kat asrama, tapi sayangnya selipar tu besar. Kaki ku terlalu kecil tuk guna tu selipar. Lucu.. :)) tapi walaupun macam tu, terima kasih sangat sebab turut membantu... ^_^

"LIFE IS FULL OF CHALLENGE. FACE IT!!"

CURRENTLY : Cute People(s) is reading
MOOD : Stay Happy, Strong & Smile.


Life Scene Fazila
The Author
"Ada ketikanya orang membenci sesuatu yang pada hakikatnya ia akan mendatangkan kegembiraan baginya"