♥RainbowLife♥
Cerita Si Penulis
Thursday 28 February 2013 |0 Smart&Cute People Talk
assalamualaikum... rajinnya kamu baca entry ku yang tdak sbrapa ni... macamlah ada yang baca kan? kalau memang ada, angguk sikit.. haha.. X) .. walaupun sekarang ni hampir jam 12 t/m da, tapi mataku tetap segar menatap skrin ni.. tanganku pulak masih bersemangat dan masih mampu utk menaip.. 

banyak peristiwa yang berlaku tadi.. tapi aku tidak mampu tuk cerita kesemuanya... sikit-sikit tu bolehlah.. mau tau apa dia?? key, teruskan baca.. ya! teruskan baca.. tadi waktu kat kelas, aku lagi cerita-cerita tentang kek dengan kawan ku yang seorang ni.. namanya rina.. lepas tu, tiba-tiba jak datang seorang kawan ku ni.. namanya.. err.. tidak payahlah kamu tau kan.. setelah sekian lama, baru kami boleh borak-borak.. ntah apa jak yang kami borakkan.. hahaha.. tapi dalam hati kecilku, aku gembira dengan perubahan yang berlaku dengan dia.. setidaknya sekarang ni, dia lebih okey berbanding dulu.. kalau dulu, alahai! tidur seja kerja nya dalam kelas..
bila dengar ceritanya tadi, nampak sangat yang dia gembira dan selesa dengan keadaan nya sekarang ni.. baguslah tu kan.. keep it up! ^_^

seterusnya, hal yang aku mau cerita ialah waktu aku kat pss.. banyak juga perkara seronok yang terjadi hari ni.. dan.. ada juga perkara yang buat aku m.a.r.a.h... bila 2 orang budak tu datang, memang buat aku naik angin... siapa yang tidak geram kan kalau di ganggu waktu buat kerja... bila nampak orang buat kerja pun di bawa main-main.. okeylah kalau kerja tu senang, ni pula kerja tu perlu fokus.. silap sikit, waduh! terus salah semua..

yang seronoknya tadi banyaak... tapi tidak tau mau cerita yang mana satu.. okey! yang ni lah.. entah kenapa hari ni rakan-rakan seperjuangan ku iaitu pengawas pss yang lain sangatlah spoting.. sebelum ni, dorang memang macam tu pun.. natural dri diri mereka.. itu yang buat aku selesa berkawan dengan mereka walaupun kadang-kadang buat aku geram.. haha.. walaupun berlainan tingkatan, tapi kami ni macam satu umur seja semua.. hampir sama perangai.. lucu bila terkenangkan balik.. aku bersyukur kerana menjadi salah seorang yang dapat mengenali mereka.. susah tau dapat kawan macam mereka.. :)

"LIFE IS FULL OF CHALLENGE. FACE IT!!"

CURRENTLY : Cute People(s) is reading
MOOD : Stay Happy, Strong & Smile.


Life Scene Fazila
The Author
"Ada ketikanya orang membenci sesuatu yang pada hakikatnya ia akan mendatangkan kegembiraan baginya"