♥RainbowLife♥
Apabila Perasaan Bersalah itu Hadir
Monday 11 February 2013 |0 Smart&Cute People Talk


Assalamualaikum readers yang cute-cute belaka... tu pun kalau ada yang baca entry ni.. kalau tiada, syok sendiri la aku.. hahaha... hmm.. Hari ni memang ada kaitan dengan tajuk entry ku kali ni. Ingat tidak, sebelum ni aku pernah cerita kan yang selipar ku kena curi.. Ada kamu baca ka? Ada tu aku post. Kalau belum baca, rajin-rajinkan diri tuk baca nanti key.. hihi >_<. Sehari selepas selipar ku kena curi tu, aku sudah boleh terima. Tapi ! Ni yang buat geram dalam hati aku ni datang. Tau kenapa? Pagi hari sabtu tu aku cek lah ni kan kotak pensel ku yang masih tersimpan dalam beg sekolah ku. Semangat la sudah ni mau buat kerja sekolah. Cewah! :) 

ya, betul ni. Aku ndak tipu. waktu mau ambil kotak pensel tu, tetiba pula rasa yang kotak pensel ku tu ringan. Bila di buka, rupanya semua isinya segala pen,pensel,pemadam n banyak lagilah, semuanya tiada. Aku masih fikir positif lagi waktu tu. Tanggapan ku, mungkin jatuh kat dalam beg ku, tu la sampai kosong. Cek jak dalam beg pun tiada. Alahai, kalau macam tu, ke mana isinya tu? Sah-sah memang di curi. Sedih memang sedih. Aku tidak kisah lagi kalau semuanya isinya tu di ambil tapi jangan yang satu ni. Salah satunya tu hadiah dari sahabat ku. Itu pun orang kebas juga. Macam mau nangis ja bha. 

Rasa bersalah sangat sebab tidak dapat jaga tu hadiah yang di bagi sama aku. Seolah-olah aku ni tidak pandai menghargai hadiah. Maaf kawan, aku sudah cuba tuk jaga hadiah yang kau bagi. Tapi, kini aku rasa aku sudah gagal sebagai seorang sahabat. :'( . Yang tinggal dalam kotak pensel tu cuma pengasah pensel jak. Pandai betul orang yang mengambil tu ya. Kenapa tidak ambil semuanya jak kalau macam tu. Geram !-_-

"LIFE IS FULL OF CHALLENGE. FACE IT!!"

CURRENTLY : Cute People(s) is reading
MOOD : Stay Happy, Strong & Smile.


Life Scene Fazila
The Author
"Ada ketikanya orang membenci sesuatu yang pada hakikatnya ia akan mendatangkan kegembiraan baginya"