♥RainbowLife♥
Ada apa dengan 7 KM?
Monday 25 February 2013 |0 Smart&Cute People Talk

Assalamualaikum readers yang baik-baik dan juga yang manis-manis belaka... malahan lebih manis daripada yang namanya gula.hehe... oke.. hari ni mau cerita sikit tentang merentas desa yang telah di buat di sekolah aku.. woewoewoe... bukan main jauh lagi tahun ni.. 7 km tu.. kau sanggup? sanggup? secara jujurnya aku memang tidak sanggup.. taapi.! ada tapinya.. untuk menyumbang mata kepada rumah sukan, aku sanggup untuk lari, lari dan lari... kesian aku kan.. hahahaha! oke, perasan.. tetapi malangnya, aku tidak berjaya.. sedih tu memang sedih.. sudahlah tahun ni tahun yang terakhir untuk ikut merentas desa tu kan.. tapi macam orang kata, lebih baik ikut daripada langsung tidak ikut... 

oh yeah! setidaknya aku sudah berusaha.. dan aku cukup puas walaupun ada sedih jugak yang bertapak dalam hati ku.. cewah!...sampai jak kat garisan penamat, mukaku betul-betul macam ayam yang baru di panggang.... hahahaha.. hmm.. tahun ni cuma 10 org paling awal jak diberikan hadiah.. contohnya, untuk 15 tahun ke bawah bagi perempuan & lelaki, 10 orang yang terawal jak yang dapat .. begitu juga dengan 18 tahun ke bawah bagi perempuan & lelaki.... mau tau ka aku dapat nombor berapa? pelari yang ke 17 tu.. hmm.. hampahhh..... tapi aku tetap bersyukur.. macam aku cakap tadi, yang penting aku sudah berusaha.. tunggu softball nanti.. waktu tu aku akan buat yang terbaik untuk tebus kekalahan ku semasa merentas desa tu.. doakan aku ya..




"LIFE IS FULL OF CHALLENGE. FACE IT!!"

CURRENTLY : Cute People(s) is reading
MOOD : Stay Happy, Strong & Smile.


Life Scene Fazila
The Author
"Ada ketikanya orang membenci sesuatu yang pada hakikatnya ia akan mendatangkan kegembiraan baginya"