♥RainbowLife♥
7 minggu lagi
Wednesday 27 February 2013 |0 Smart&Cute People Talk
Assalamualaikum .. hari ni sangat penat.. secara jujurnya,
begitulah... hihihi.. penat macam mana pun, aku boleh senyum dan gembira lagi.. sebab? sebab aku da gila? haha.. jangan fikir begitu pulak.. eh tidaklah.. aku macam tu sebab sedikit demi sedikit, kerja ku selesai.. walaupun aku tahu banyak lagi kerja tu, tapi adalah jugak yang siap.. okeylah tu kan...hanya 7 minggu jak lagi.. ya!! 7 minggu lagi... apa? lama lagi? 7 minggu tu sekejap jak tu.. macam sekarang ni, sudah bulan 2 kan... tidak lama lagi bulan 3 sudah... bulan mac ada hari istimewa ku.. jangan di lupa..:) sebenarnya 7 minggu tu tempoh masa yang di bagi sebelum, sebelum... mau tau kah?? adalah.. nanti aku bagitau kalau masanya sudah sampai...

itulah sekarang ni sibuk sangat.. bukan setakat aku jak, rakan-rakan yang lain pun sibuk jugak... ada satu hari tu, aku terfikir untuk letak jawatan.. sebab terlalu berat tanggungjawab ku.. aku takut nanti aku tidak dapat pikul malahan memberikan kesan yang buruk dengan orang lain... bila difikir balik, mungkin aku tidak perlu untuk letak jawatan... inilah yang aku inginkan dari dulu, bukan? kenapa harus berbuat keputusan yang boleh membuatkan aku akan menyesal... 

aku buat semua ni jugak untuk sekolah... bukan hanya untuk diri aku... mungkin aku perlukan sedikit masa supaya dapat sesuaikan diri untuk berada di situasi aku sekatang ni.. ya! mungkin begitu yang patut kan.... ^_^

"LIFE IS FULL OF CHALLENGE. FACE IT!!"

CURRENTLY : Cute People(s) is reading
MOOD : Stay Happy, Strong & Smile.


Life Scene Fazila
The Author
"Ada ketikanya orang membenci sesuatu yang pada hakikatnya ia akan mendatangkan kegembiraan baginya"